En helt vanlig dag på jobbet =)

Jaaa, vilka härliga dagar det har varit! Har knappt varit hemma pga jobb och fest! I torsdags drog vi till Trädgårn för lite öl och gott sällskap =) och igår så var vi några från jobbet som festade och skrek halsarna av oss i singstar! Askul! Tänkte lägga upp lite bilder nu faktiskt! De första bilderna på snöleoparderna, tigrar och ekorren Gösta är var vi ser en helt vanlig dag på jobbet, riktigt skoj =) och de andra är från gårdagens galej!


1
 2 3 4 
5 6 7 8

1. Snöleoparden, fantastiska djur!
2,3. Tigrarna och bussen på Tiger world
4. Gösta äter riskakor med sourcreme och onion smak (han gillart)
5. Pusskalas mellan mig, Jonas och Hanna
6. Lisa, Jonas, Hanna och Erika myser
7. Erika, Lisa och Emil har pusskalas
8. Förlorande laget bestod av Pia, Lisa och Jonas SUCKERS!! haha vi krossade dem i Det gör ont!


Ja det var lite bilder =)  Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det jobb!

Vi ses och hörs vavavavava!
Puss!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback