hahaha

Inatt när jag låg och sov min skönaste sömn ever, ringde min mobil och jag får panik (nyligen bytt ringsignal efter 1½år med sällskapsresan). Iallafall bli jag skiträdd och inser snart att det bara är mobilen. Jag svarar och det är den fantastiska Tina den fina som ringer. Hon säger lite snabbt, "jag har någon som vill prata med dig". Okej, give it to me!

"Heej" säger en skånsk mansröst. Heej säger jag. "Känner du igen rösten" säger han. Jaaaa, säger jag, men jag kan inte placera den. "Det är Martin, du vet, 7 år sedan, på Kos?" Muuuuuuuuuuuuuuuuffen!!!! Var mitt svar! Det var Muffen!!! Fantastiska Muffen! Så trevligt det var att prata med honom!! Vi pratade ett bra tag om allt som hänt sen dess och Barck med CK. Mycket trevligt! Vi får ta en reunion snart!

Men att det var 7 år sedan jag var på Kos, det kän väl ändå inte stämma? hmm... det ska jag ta reda på, näe det måste vara 5-6 år sedan när jag tänker efter, aja skitsamma skoj var det  =)

Nu ska jag piffa upp mig lite! Puss o hej!


Kommentera bullshit!
Postat av: Tina

Han pratar ju inte skånska, det är ju småländska. Typ världens bästa dialekt.


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback