klädd i pyjamas och stövlar av läder... (upd.x2)

... den som gissar vilket låt textraden kommer ifrån får en riskaka! OBS: Vicky, nej du får inte rösta!

Upd: Tyvärr Brage, det vore oschysst om du fick gissa =) Du kan du få en riskaka ändå! Dr. Snuggles reser till stjärnornas värld... =)

Upd2: Tro fan att du vet Vicky, den körs ju varje dag på jobbet, kanske därför du inte får gissa? =) Marie is back now, and I liiiiike it!

Igår mådde jag rätt bra, vaknade idag och mådde rätt okej. Framåt ett-tiden kom febern och oj vad dåligt jag mådde, så det blir inget jobb imorgon heller. Fast nu mår jag rätt bra och hoppas att det håller i sig (ta i trä), så jag kan jobba på söndag, eller va fan jag ska jobba på söndag!!

Letråd 2 i gissa vilken kändis:
 Inte min idol direkt, men rätt häftig ändå.
H*n är stor, men trippar h*n verkligen på tå?

Mmm.. sug på den karamellen ni! och gissa, vem vill inte vinna en riskaka??? =)

Årets lekrumsdiscoplågalåt 2007!
Jag är en astronaut, jag är en astronaut, mamma och pappa sover nu, jag är en astronaut.


Nu ska jag se lite på tv..! Eller kanske städa lite när jag ändå mår okej! Jag får se!

Puss o hej leverpastek!

Kommentera bullshit!
Postat av: Brage

Får jag gissa...? :P

Postat av: Vicky

Men jag vet ju!!!!

2007-07-06 @ 23:42:07

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback