Sjuk!

Barnen på jobbet har smittat mig regält, så nu sitter jag här och är riktigt sjuk! Var till läkaren imorse och han ville sjukskriva mig en vecka. EN VECKA?! Inte en chans! Skulle ha jobbat idag och imorn och vara ledig tors och fre, så nu är det ersättare för mig idag och imorn så jag får fyra dagars tillfriskningstid, det räcker. Jag är uttråkad redan nu!

haha barn är så härliga och ärliga, en tjej igår efter barndiscot kom fram och sa att hon tyckte jag hade så små fötter och att det var konstigt och en annan kille skulle förklara var han bodde, utanför göteborg hade kanske varit nog, men nej han förklarade varenda väg, bro och hus man körde förbi för att komma till där han bodde! Underbart!
Nu ska jag slagga ner mig i soffan igen, det här var ansträngande!

PUSS

Kommentera bullshit!
Postat av: Ben GT

Fanns det verkligen ingen kolastång??

2007-07-05 @ 21:13:41

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback