Snuvad i dubbel bemärkelse!

Farmor skickade ett krya på dig paket idag, trisslott, halstabletter, solrosfrön och en tom&jerry påse. I tom&jerry påsarna finns det en sådan fantastisk kolastång, eller rättare sagt fanns. INGEN kolastång så långt ögat kunde nå, vilket snuvning!

Snuvning nummer två är min näsa. Jag har snutigt (snutit, snytigt, snytigt?!?!) Hur böjer man snyta? Ah shit samma jag har iallafall använt sisådär 5-7 toarullar (tack och lov lambi så jag slipper se ut som Rudolf) Det finns ingen stopp på snuvan!

Känner mig något bättre iallafall, ska jobba igen på lördag är det tänkt, får se hur jag mår imorgon! Men nu vill jag bara sysselsätta mig med något, legat hemma i tre dagar och är så sjukt uttråkad så jag dör!

Idol-bilden på mig, Vicky och den kända kändisen dröjer ett tag till här på bloggen, men den finns iallafall inramad på jobbet! Denna kändis är känd i massa länder och har blivit sjukt rik på sin musik. Den som gissar rätt kändis vinner en riskaka. OBS: Inga arbetskamrater får gissa =)

CYA!

Kommentera bullshit!
Postat av: Vicky

jag vet, jag vet, jag vet :)

2007-07-06 @ 10:13:46

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback