Today and yesterday!

Igår jobbade jag från 7-18 och sedan var det direkt hem, hoppa i duschen, städa det sista innan människorna började komma vid sju/halv åtta. Fram med vinet! Kände mig inte hungrig så jag tog bara en macka med makrill istället för middag - big mistake. Jag och Vicky hade en 3 liters dunk - very big mistake. Iallafall så tog festen fart med lite jag har aldrig, massa alkohol och musik! Lägenheten fylldes mer och mer, folk var på bra humör, vinet rann ner och plötsligt inser vi att klockan är tre och vi har glömt att gå ut på krogen! hahaha så det blev en hemma fest för hela slanten, med rödvin på mattan och krossade glas =) Riktigt skoj!

Imorse vaknade jag av att jag trodde att Bosson (ni vet han äcklet som sjunger) satt på mitt huvud och roterade (jaaa så ont gjorde det). Jag tog mitt upp, två panodil senare och en cykeltur till coop var jag på fötter och 14.00 var det dags att börja jobba!

Erika körde idag - det var bäst så. =) Jag är nog inte körbar förrän om en vecka eller två.

Igår när jag jobbade var det Macdonalds dag i djurparken och på höghöjdsbanan hade vi två svensexor inbokade. Så fullt med karlar hela dagen och inte nog med det, Idoooola (ni vet Ola i idol) var där och sjöng och höghöjdsbanan ligger precis vid scenen där han sjöng... åh idooola! Vi träffade även en annan kändis och det finns bildbevis på det som kommer senare i veckan, så fort Lisa har mailat bilden på oss!

Nu har jag diskat och damsugit och städat allt från igår och lägenheten ser nästan helt fläckfri ut! Så nu ska jag slänga mig ner framför CSI och imorn blire jobb jobb jobb!!

PUSS på er alla!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback