America!

Tvillingbror har nu landat i det stora landet America och i deras blogg americafuckyeah kan ni läsa om deras äventyr som ska ta dem från New York till Los Angeles på en månad!

Jag är så avundsjuk, men jag får ju kanske åka till Gran canaria istället! =)
Dage har bestått av möte och sedan stan med Jenny. Nu så håller jag på och plockar och städar för imorn ska det vara en bye bye fest för Yvonne här hemma, Yvonne den lyckliga jäveln åker till solen och jobbar där i två år istället för härliga Sverige! 

Ja jag älskar mitt jobb har jag också kommit på, varierande, fantastiska arbetskamrater och chefer och en fantastisk stämning på jobbet! Askul!

Dags att fortsätta städa!

America Fuck Yeah! 

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback