I´m here

Hello igen!!

 

Helgen har vart super! Men en fantastisk midsommarfest trots regn. Sill till lunch med snapps och grillning och lekar =)

 

Lördagen blev det att åka ut till en ö i sommen med fiske och grillning och njutning av det goda livet!! Äggmackor och drink blev det minsann också =)

 

Dagen har tillbringats vid en badplats i Tranås, kommer dock inte ihåg vad den heter, men jag och Anna åkte dit när pojkarna spelade innebandy!! Vid sjutiden ikväll kom jag hem, något trött men helgen har vart uppiggande på många sätt så jag satte igång att göra storkok för att fixa matlådor till jobbet!! Nu ska jag städa lite och försöka komma i säng i lagom tid eftersom imorn jobbar jag tiiiiiidigt =)

 Ha det så kanon allesammans och hoppas att ni har haft en fantastisk midsommar!!

Kommentera bullshit!
Postat av: becks

hejsan :) detsamma du. hade du det bra sen i övik?
vifår försöka ses nån gång sen i sommar.
jag kommer nog va i norrk en del iaf :)
hoppas du har det bra och att du inte lsiter ut dig på jobbet.
kramar

Postat av: Tiny

tinythehoe.blogg.se
padawan.blogg.se

2007-06-25 @ 00:27:41

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback