SEMESTER!

Äntligen! Några dagars semester framöver! Imorgon bitti bär tåget norrut! Så nu har jag gjort kyckling och räksallad till oss, packat (inte allt dock) och fixat med mp3-spelaren!

Har dock glömt att köpa åksjuke-tabletter, så imorgon kommer det att bli en mkt intressant dag =) Vid sex-tiden är det tänkt att vi ska vara uppe bland de friska och höga kusterna!

Idag har det varit sjukt varmt, skulle spela minigolf med Jenny, men vi fikade istället pga värmen. Sedan har jag hjälp Porris, hon ska sälja sin bil och ville inte visa den ensam, så jag har följt med på en sjuhelvetisk provkörning som luktade bränt gummi! haha

Nu är det dags att hoppa in i duschen för snart ska jag gå upp igen!

Varför heter det hoppa in i duschen när man kliver in i den? I mitt fall blir det väl hoppa in i badkaret men det måste göra ont som sjutton! Varför heter det ont som sjutton? Gör sjutton ont? Äh äsch nu är jag för trött.... gnatt!

Kommentera bullshit!
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback