Shopping, gratiskonsert och picknick!

Ja igår så kom shoppingådran fram i Marie och jag köpte ÄNTLIGEN en ny bikini som jag äääääääääälskar! E rosa trekants bikini med bling bling, me liiiike, jag har äntligen hittat en trekantsbikini som jag kan ha =)! (Bild från HM.com)

image90

Senare på kvällen blev det firande av Porris (20+) i Finspång av alla ställen! Det blev supermysigt! 6 gladlynta personer hade picknick i slottsparken och sedan blev det gratiskonsert med Timmo Räisenen (vet ej hur det stavas) och Melody club! Jag var nykter så ni kan kalla mig super-chauffören! Mkt trevligt! Idag blir det jobb på troppan med en konferensgrupp och ryktet går att det är olidligt varmt inne på troppan så tydligen ska det knappt gå att vara det, det ska bli mkt intressant =) Kvällen ser vi var den lider =)

Dags att duscha och åka och jobba!

PUSS på er!


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback