What a day!

Jag saknar Pedro, talade med honom tidigare idag och insåg hur fantastiskt kul vi hade det precis innan jag flyttade hit, han är en riktig vän.

Det är jobbigt när folk från Övik frågar när jag kommer hem, idag var det två stycken och jag känner mig så dum när jag säger att jag inte ska komma hem i sommar... men det går ju bara inte med allt jobb och tack vare vår fantastiska regering så måste studenter jobba på sommaren för att saker ska gå runt, aldrig lov!

Har jobbat idag, trots att det var min lediga dag tog jag ett jobb i Linköping. Skulle ha en kamp med ett företag där så jag tog jobbet skåpbil för att köra ut alla grejer, allt gick super MEN när jag skulle åka därifrån, det var då saker o ting började gå snett.

Jag packade bilen, såg att det hade runnit något under bilen, luktade på det.. det luktade bara vatten så jag tänkte att det var regnvatten eftersom det regnade massor när jag körde in i det garaget. Iallafall sätter jag mig i bilen och en lampa blinkar, och jag som kan så(!) mycket om bilar.... Iallafall slog jag upp vad det var och det var kylarvätskan. Ringer till chefen eftersom jag inte kan något om bilar, chefen kunde inte heller så jag fick tala med hennes man. Han guidade mig igenom en massa grejer och tillslut ser jag att det är ett stort hål i en slang som går från kylarvätskebehållaren. Allt bara rinner ur.. så det var bara att parkera bilen i garaget igen och sätta sig på hotellet och invänta att chefen får köra från Norrköping för att hämta mig.... haha jag och bilar funkar verkligen inte ihop.

Kom hem tillslut iallafall, 1½h senare än planerat, men det funkade =)

Imorgon är jag ledig helt, förutom mitt andra(!) jobb... aldrig ska man vara ledig. Så tvätt imorn 7 och möte på jobbet 11. Jag behöver sova, NU!

Sov gott allesammans och jag saknar er!

Kommentera bullshit!
Postat av: Martin R

"...och tack vare vår fantastiska regering så måste studenter jobba på sommaren för att saker ska gå runt, aldrig lov!"
Var det någon skillnad med den förra? :)


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback