You´ve lost me

... jepp så är det! Synd bara att människor inte inser det förrän det är försent...Karma is a bitch...

Jag håller med dig Paris, i Sidensjö heter det schvenskalärare och kommer always att heta det!

Jag insåg precis att jag har gjort 75% av min utbildning, hur läskigt är inte det??  Usch... tre år har svischat förbi, eller som man säger I Sidensjö, schvischa' ...

Fre-lörd var det sthlm som gällde, massa öl och got mat på restaurangernas dag! Ett besök på naturhistoriska och cosmonova och alldeles för lite sömn. Lördagen var fotboll och festoch en väldigt konstig skada på min fot....

Trodde det hade gått över idag så jag var ute och gick en massa... skit fick jag för det och nu kan jag knappt gå på min lilla fottsing... tur jag har en till...

Imorgon är det det första av de två ex.sem...skönt att det snart är över för detta år!

Dags att plugga lite till och sedan blir det sovtajm!

PUSS

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback