Datakrångel och fredag!

Jaa igår pajade min bärbara dator, så nu sitter jag på en gammal stationär dator utan alla mina bilder och musik, det är tur jag har radion iallafall :) Radion har blivit min nya favoritgrej, särskillt rixfm när jag promenerar.
Jag och Theo har precis varit ute och promenerat en timma, vi är helt slut! Fast det bli lite middag snart iallafall, troligtvis blir det thai-maten från igår som vi åt när vi skulle ha spelkväll :)

Igår var det som sagt spelkväll. Anna, Jacob, Calle, Anders och Jonas kom med hämtmat från det nya thaistället och sedan åt vi kladdkaka och spelade Cluedo! Riktigt trevligt! Ett glas vin blev det också :)

Ikväll är inget bestämt än, får se vad som händer! Imorgon fyller Agnes år och då blir det galej!

Nu är det dags att fixa maten!! Byeee!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback