Det blev en liten måndagsklubb!

Anna och Calle bangade måndagsklubben idag så jag och Jonas försökte hålla fanan högt med te, vindruvor, 100 höjdare och även lite kexchokla! Trevligt!

Nu borde jag egentligen sova, ska tvätta 07.00 imorn!! Tog en tidig tid för att jag ska tvinga mig upp tidigt. Brukar gå upp mellan 7 och 9 och imorn vill jag upp tidigt! Ska även jobba imorgon, najs!!

Min älskling är sjuk, han har inte ätit någonting idag och kräkts... huvva... han ville inte en smaka när jag åt en macka... illa! Hoppas han mår bättre imorgon!

Nu är det time to sleep!!

CYA!!!! PUSS!!!

En hälsning till alla mina bönor i Övik som jag kommer att få träffa om en vecka :D och Tack till broder också, som har fixat lite musik till mig på denna dator!!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback