Dr. McDreamy

Ja nu ska jag försöka få ihop ett ganska seriöst blogginlägg här!

Lördag idag! = feeeeeest! Johanna och John ville ha Theo ikväll också, så det blir en superlång fest :)

Ja, vad har jag gjort på senaste då? Joo skrivit hemtentamen!! Den kom i onsdags, men då åkte jag till Stockholm, så den blev skriven på torsdag istället, men det fungerade ju också! Igår efter jag och Erika hade lämnat in den gick vi lös på stan och shoppade massor!! Så ikväll blir det troligtvis en gul, vårig tröja/klänning från VILA. Sedan blev det en väska och massa smågrejer, smink och nya glajor!!! Mina gick ju sönder i Inden eller rättare sagt i baggaget från Indien, så igår hittade jag superfina. nu ärjag glad igen! Eller vafan, jag är ju alltid glad :D Igår kväll var vi 11st på trappan och drack öl! Riktigt trevligt!

Är det nåt jag är, så är jag glad!


Nu ska jag städa lite och sedan blir det räksallad till lunch!

PUSS

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback