Home sweet home!

Ja ikvällen har jag spenderat med fyra karlar, riktigt trevligt! Det blev lite tv, lite plump och skitsnack! Kom precis hem till en överlycklig hund, så kul det är när någon blir så glad för att jag kommer hem!! :)

Imorgon är det uppstigning med tuppen igen, sedan blir det jobb på eftermiddagen och en lördag utan fest, sjukt va? :D Nä det ska bli riktigt skönt utan party! 

Nu är det dags att lyssna på liiiite mer musik, sedan somna till Kriminaltekniker-rösten på Discovery! Najs!!

Förresten:
Sarah Dawn Finer med I remember love - vilken underbar röst och melodi! Dock lite nervös i det klippet men ack så bra!!

Natti!!

Kommentera bullshit!
Postat av: Malin

Tja baby! Fan vad kung att spendera tid ensam med 4 karlar! Sa ska det lata, Pams! Sjalv glider jag runt hand i hand med varenda heting jag ser och koper diamanter. Cheerio babe


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback