Kvällen!

Det bestämdes att jag och Porris skulle till måndagsklubben, som förövrigt består av Calle, Jonas och Anders (Anders klarade inträdesprovet förra veckan). SÅ eftersom vi skulle till en sådan välbildad klubb så köpte vi med oss grönsaksdipp och soyabönor! Porris pinnade på så sjukt snabbt eftersom hon ville fram till Anna Pihl och jag hängde väl nästan på.... shit så snabbt 08:or kan gå.....
Men det var riktigt trevligt! Det blev grönsaksdipp, Anna Pihl, fruktsallad, te, Alias (spelet) och 100 höjdare! Sedan fick Anna bråttom hem så hon var tvungen att lägga på 08:a stilen igen så nu sitter jag här sjukt trött efter våran sprint. Två killar ropade till och med: Spring för oss! när vi powerwalkade förbi!

Nu ska jag försöka somna eftersom imorgon blire VFU!!


Sov gott everybody!!!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback