Modo - Timrå

En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Timrå. För att göra
ett första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är en Timrå
supporter.
Hon ber eleverna räcka upp handen om dom också är det. Alla utom en
liten flicka räcker upp handen. Fröken tittar förundrat på flickan och frågar:

- Lisa, varför räcker inte du upp handen?
- För att jag inte är en Timrå supporter, svarar hon.
Fröken, fortfarande förundrad frågar:
- Om du inte är en Timrå supporter vad är du då?
- Jag är en MODO supporter och en stolt sådan, svarar Lisa.
Fröken kan inte tro sina öron.
- Lisa, varför är du en MODO supporter?
- För att min mamma och pappa är från Örnsköldsvik, och min mamma är en
MODO supporter och min pappa är en MODO supporter, därför är jag också en
MODO supporter.
Jasså, svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning
för dig att vara en MODO supporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar
hela tiden.
-Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en
knarklangare och din bror en biltjuv. Vad hade du varit då?
- Då, svara Lisa. Då hade jag varit en Timrå supporter!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback