Monday!

Ja vilken produktiv(!) dag det har varit!! Fixat min cykel så nu kan jag cykla, träffat Calle och Anders (blond) på Trappan och varit och promenerat med Theo. Vilket fantastiskt väder!!

Igår blev det förslust för Modo.. kul.... jättekul... Senare på kvällen blev det iallafall ett försök till filmkväll och god fruktsallad :) Alla var mer eller mindre döda efter lördagens galej!

Ikväll blir det nog Måndagsklubben och imorgon blir det en massa jobb!

Min barbara dators hårddisk pajade, allt är borta... ALLT.... kul..!Så nu är valet mellan att köpa en ny eller byta hårddisk i den gamla.. spelar iofs ingen roll för datan var skitsamma, alla bilder, all musik och arbeten var det som betydde något!

Nä nu ska jag ta och få tag på måndagsklubbens crew och höra vad som händer och fötter!

PUSS! 

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback