One TeddyToy please!

Ja efter att ha gått upp runt 6 hugget i en vecka så började lördagen med att det var uppstigning klockan 5! Trevligt! Det var dags för jobb klockan 7. Ett dagens pucko moment kom när jag ringde Vicky 06.40 för att fråga om trådbuss spåren alltid hade gått i en cirkel i stockholmsrondellen, det hade de. Det dagens pucko momentet satte ribban för resten av dagen.
Jobbet gick super och efter det var det dags för en hel dags förberedelser med Vicky och Errrrrrrrika här hemma. Försökte sova lite, gick inte alls och då fick inte Vicky och Erika sova heller. Så övertrötta och sjukt flummiga lagade vi lite mat, drack några snapps och inväntade folket och schlagern!!!!

Riktigt trevligt var det, The Ark vann, vilket gör att jag slipper äta en skål med grädde. Rätt låt, rätt artist, rätt allt :)
Tydligen så gick vi inte härifrån förrän runt 01.00. vilket förklarar varför jag tyckte att klockan blev 3 så snabbt...

Nu håller jag på att städa och tvätta, sjukt mycket flaskor och burkar från igår!

jaja, vi hörs! :D

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback