Padagen!



image52


Ja dagen (padagen) har varit bra! Uppstigning tidigt för VFU, sedan iväg och vara ansvarig på en troppan där jag fick en beundrare som var förlovad tydligen, men det verkade inte stoppa honom :S Han blev lite väl påig i slutet och det var väl mindre kul..!

Ikväll så har jag pratat med Thisspissepäronpung i telefonen superlänge och nu fick jag precis en jättefin komplimang av söta Emil på msn:

jag tycker om dig!

du är en cool människa som förgyller en dag
Det tycker jag var väldans trevligt!!

Imorgon blir det uppstigning supertidigt, ska åka och jobba redan vid 7 och efter jobbet följer Errrrrrrrrrrika och Vicky mig hem och vi kör en heldag med käk och iordningfix inför kvällens/dagens/veckans höjdpunkt + en härlig fest!

Bye!


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback