Shit så bra jag är!

Gick upp halv sju imorse - åt frukost, slängde in tvätten och gick sedan på en timmas promenad medan tvätten blev klar! Slängde in mer tvätt och gick upp och la mig i 15 minuter innan Lina ringde och ville skvallra, och vilket skvaller det blev :D Efter det var det dags att hämta tvätt igen så nu har jag tvätt som hänger över hela lägenheten :)

Iallafall så har jag även hunnit damsuga hela lägenheten, lagat storkok så jag får en massa matlådor och pluggat lite och klockan är bara ett! Najs!! Vid tre ska jag jobba och sedan kanske det blir HOCKEY ikväll. Modo ska verkligen spöa HV denna gång!!

PUSS på er!

Idag är jag långhårig!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback