Stupid mistake!

(x) Jag är kortare än 160cm.
(x) Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det
(  ) Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang
(x) Jag har lätt för att öppna mig för nya människor
(x) Jag ser på nyheterna
(  ) Jag dödar inte insekter.
(x) Jag svär ofta
(x) Jag sjunger i duschen
(x) Jag är en morgonperson.
(  ) Jag betalade för min rington.
(x) Jag är petig med grammatik.
(x) Jag är en sportfanatiker. (hockey)
(x) Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
(x) Jag är bra på att baka
(  ) Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå
(  ) Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan
(x) Jag vet hur man skjuter
(x) Jag skrattar åt mina egna skämt
(  ) Jag äter snabbmat varje vecka
(x) Jag är bra på matematik
(x) Jag tror på spöken
(  ) Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet
(x) Jag är väldigt kittlig ( väääääldigt)
(  ) Jag älskar mörk choklad.
(  ) Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel
(x) Jag är bra på att minnas ansikten
(x) Jag är bra på att minnas namn
(  ) Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv
(x) Jag är rädd för att dö
(x) Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet
(x) Jag har fångat en snöflinga på min tunga
(x) Jag har sett norrskenet
(x) Jag börjar gråta av Disney filmer (Alltid när Simbas pappa dör)

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback