Sugarpie!

Jaaa nu är helgen över, vilken fantastisk skön helg det har varit och utan en droppe alkohol, förutom ölen i torsdags då =)

 

Igår blev det filmkväll hos Jonas och ikväll var det filmkväll med Brage och Jonas här hos mig, fruktsallad, te, multikakor och SawIII vilken blandning! =) men mycket trevligt!

 

Imorgon är jag ledig (fast det är ju måndagsklubben på kvällen), men sedan är veckan rätt full? seminarium på tisdag, hemtenta ons ? fre, hasseludden och jobba på onsdag, hjälpa till med förberedelser inför den stora festen på lördag, troligtvis blir det även Sophie Zelmani på fredag!

 

Veckan därpå börjar ny kurs, ska bli intressant!

Nä nu ska jag fixa i ordning lite och sedan se Prison break avsnittet från förra måndagen som jag fortfarande inte har sett!!

 So long suckers!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback