Tina Carina Sjöblom

Tina Carina Sjöblom vann en räksallad, eftersom jag alltid tar bort bajssträngen!!!

Idagvar det uppstigning tidigt för att börja med hemtentamen! Sedan bar det iväg till Stockholm för jobb, fan så jag svor åt de där jävla stockholmarnas sätt att köra bil! hehe men så kul det är att köra bil själv och kunna sjunga med till lugna favoriter (rixfm fungerar inte mellan Nyköping till strax efter Södertälje)

När bilen var parkerad var det ett kort stopp hos kusinvitamin för toalettpaus och sedan vidare till Calle för hockey!! Modo spöade HV med 4-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!

Och nu är jag hemma och ska nog skriva en sida till på hemtentan innan det är dags för sömn!

Bye bye sugarpie!

Förresten ska jag och Errrrrrrrrrrrrrika vara med i schlagern nästa år med låten: The lily of the valley med Blue bottle (Vår grupp)  och kören the priest krage!

Dagens tips: Ät inte ceasarsallad från Shell vid Nyköpingsbro!

Kommentera bullshit!
Postat av: Malin

Ovik?! No baby, bara El Londono och flashiga restuarants som galler! Sjalvklart har jag Sontans rov med mig och kanske till och med Rosenbajs rov?! Man vet aldrig! Hur gar det med Tommy Lee, ar han fortfarande lika het? ps.hur mar dina pattar?!!


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback