Trött!

Ja vilken dag! Känns som jag håller på att bli sjuk, men vi håller tummar och tår för att det är falsk alarm!

Ikväll såg jag första avsnittet av Mullvaden. Följde det slaviskt när det gick förra gången, så jag hoppas att denna säsong blir lika bra! Sedan kom Jonas förbi en sväng på en kopp te och riskaka. Jag dricker så mycket te nu när jag har VFU, kamomill, pepparmint eller grönt.

Imorse höll jag nästan på att försova mig, så imorgon ska pappa ringa när han går upp så det inte blir så stressigt för mig :)! Imorgon ska jag också till studievägledaren och komma på vad jag vill göra med mina 1½år som jag har kvar på LIU. Och på kvällen finns det lite olika bud på vad som händer, men jag hoppas på basketmatchen!

Nu är det dags att duscha sig lite och sova sig lite! Uppstigning om 6h och 45 min.

Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback