Yesteday...

Ja igår var det lite skola som omväxling! Senare på kvällen drog jag, Brage och Jonas till Huset och lite senare kom även Tina, Vicky och Emma. Riktigt trevligt, det blev sådär lagom länge, lagom öl osv... :)

Idag gick jag upp med tuppen pga sol och inga persienner, men det var skönt! Det blev en långpromenad och sedan en massa fixande! 

Nu ska jag snart göra lunch och sedan dra in till stan för att hämta bilnycklar till jobbet imorn och sedan träffa Jenny!

Ha´t bra alla och jag avslöjar svaret på frågan när fler har svarat :)

En bedjan för Paris också, ge henne lite hockeyass så det känns som hon vore i Ölviko igen, helst Sontans hockeyass!! /Pam 


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback