Alla...

.. som känner mig vet att jag är en big sucker på roliga (enligt mig) historier! Fantastiskt va skoj det är ibland. Iallafall så väljer jag ut kvällens två favoriter att publicera idag

Lilla Anna kommer första dagen till skolan. - Träbänkar! och detta ska vara första klass?
----------------------------------------------------------------------
Pappan till sin 5-årige son: Snart kommer storken med en bror till dig!

Sonen säger: Men va fan farsan, stan dräller av brudar å du sätter på en fågel!


Det var det! Nu ska jag fixa och dona lite granna! Det är tur att jag inte var i en öken, min humor skulle bli så torr då! hahaha....


RIP Jocke och Boris, sov gott!


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback