Det känns så onödigt...

.. att updatera nuförtiden! Varför vet jag inte, kanske för att de flesta vet vad som händer i mitt liv just nu! Eller de flesta och de flesta, de som borde veta =P

Nämen seriöst talat så leker livet fantastiskt bra, och tydligen så märks det av andra också =) Känns bra! Jobb, skola och fritid flyter på i en jämnfördelad blandning och jag trivs fantastiskt bra med alla tre sakerna! Fantastiskt är förövrigt mitt nya favorit ord.

Är det något jag är bra på är det att säga fantastiskt =)

Igår var det min första nyktra valborg sedan jag var 14 tror jag =) Men det blev fest ändå, förfest hos Gurra och Lina och vidare till Harrys, askul! Jag beställde för första gången en alkoholfri drink, har dock beställt alkoholfritt förrut men då är det mest vatten eller läsk, men det var rätt häftigt med en drink också! =)

Nä nu ska jag ta tag i vardagsbestyr till tonerna av winamp!

Byeeebyeeeeee!

Kommentera bullshit!
Postat av: mahlin

meeeh... JAG vet ju inte ;(


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback