Idaaaag...

... eller rättare sagt igår sa kroppen ifrån så nu sitter jag här med feber och yrar! Men jag fick sovmorgon iallafall.... och trots det måste jag plugga heeeela dagen!

Till helgen blir det Sthlm och igår ringde jag PB, PB sa då att även hon skulle till storstan så vi ska ta en fika på fredag! Jag och PB, en dejt för 3 (om man räknar med Ruthie), fantastiskt! Jag längtar!

Den 12 juni blir det Övik och jag åker bestämt inte ensam nej, det ska bli skoj =) och så får jag träffa min baby Theo också, han saknar mig massor!

Nä dags att plugga lite då!

Vi hörs och ses gullungar!
PUSS

Kommentera bullshit!
Postat av: Edith

Tjenare gavveluren. Vad hander och fotter? Ar du inte i ovik i slutet pa juli-borjan pa aug???jag vill ju catch up on tommy and tell you about my time in jail liksom. over en joint eller kaffe,du valjer. puss och k*ll/Paris

2007-05-24 @ 16:52:33

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback