Jag är...

... väldigt glad egentligen, men nu är jag så fruktansvärt less på människor. Människor som inte kan skilja på mitt och ditt (min cykel blev stulen igår igen, andra gången på mindre än ett år). Människor som bara tar och inte ger och människor som inte uppskattar saker eller visar uppskattning eller vårdar det som finns.
 
Jag blir riktigt less... det lönar sig helt enkelt inte att vara snäll och trevlig i denna värld...


Kommentera bullshit!
Postat av: Brage

Nääe?! Den fina röda cykeln? Stryk ska dom ha, och inte lite heller!

Postat av: Mahlin

Sissådär.. där står min mail.. *pekar uppåt*

2007-05-07 @ 22:47:07
Postat av: Mahlin

hm..ser du den? annars är det fö[email protected]

2007-05-07 @ 22:48:23

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback