"Jag hörde att du och Erika var väldigt positiva igår"

haha igår var det sjukt skoj! Förfest på Dalkaren hoss Hanna! Dryckes spel där någon, jag tror det var Mackan kom med den fantastiska idén att vi var tvugna att prata finlandssvenska hela spelet... innan man drack skulle man även säga: Mark Levengood är så sexig sedan när man hade druckigt skulle man säga: och Jonas Gardell kan ta sig i brasan. Och allt detta på fin brytning! haha...

Vem tycker du är sexig? Mark Levengoood.....

Trappan var också skoj, band utomhus, mycket folk och mycket nytt folk!!!

IDag har jag hjälp Anna att nästan sälja sin bil (eftersom jag kan så sjukt mkt om bilar....) haha, sedan har vi käkat på vår hemliga restaurant och nu sitter jag här hemma till klockan blir tre då ska jag och Erika göra en superfin grej på The cotton factory! Efter dte blir det tvätta och en massa plugg för sedan blir det hård fest resten av helgen =)

Dags att städa lite!
PUSS

Kommentera bullshit!
Postat av: Anonym

och tina ska nog träffa el Muffo på lördag, wanna join for a joint?

2007-05-17 @ 17:05:14

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback