Less!

Jag blir så less på människor ibland! Karma? Jag hoppas verkligen att det existerar! Och jag är inte den som är bitter eller blir irriterad på saker lätt, men det är tråkigt när människor man trodde man kände helt plötsligt har förändrats och tror de är mer förmån än andra, då blir jag irriterad.... och speciellt när dessa som är mer förmån än andra har så mååååååååånga problem och det är ju så "stoooora" problem också och dessa problem är så viktiga....hmm... tänk på barnen i Afrika kanske?


Iallafall så ringde farsgubben tidigare och jag och Theo (sitter i mitt knä) + några till är tydligen på bild i en bok. Snart får jag väl skaffa hemligt nummer för nu är jag känd (eller förlåt, kändare). Tror förövrigt att det inte heter kändare utan mer känd borde vara rätt... men va fan jag ska inte bli svenska lärare!


Nu ska jag försöka plugga lite till, bara en vecka kvar nu, förhoppningsvis, såvida läraren inte bestämmer att jag får någon komplettering!

Bye!

Kommentera bullshit!
Postat av: Anonym

för övrigt heter det svensklärare ;)

2007-05-31 @ 01:59:08

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback