Mången gången fången räv

Ja sthlm var fabulous! Det går att sammanfatta med några meningar:
"Vill ni ha en liten eller stor kaffe och med eller utan mjölk?"
"Jag vill ha en liten utan mjölk"
"En liten kaffe utan mjölk och en liten svart kaffe"
hmm... två små svarta kaffe utan mjölk kanske?

Äh det var roligare när det hände, tillochmed hon i kassan garvade som fan! Sedan har vi ju också Johnny Tommy och Benny, och hjulet rullar men hamstern är död! haha va skoj man kan ha i en bil i fyra timmar!

Idag har jag stooooorhandlat och det fanns ingen parkering här i närheten så jag fick släpa kassarna över halva stan också kändes det som! Nu ska jag duscha och gå ut med lillen och sedan blir det special uppdrag!!

Nästa helg - schlaaaaagernsapps och finbesök! 

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback