Mysig, rolig och katastrofal helg med en gnutta alkohol!

Ja vilken helg det har varit! I fredags kom Thisse och vi lagad sushi och såg på talang2007 och film. Lördagen var det till att glassa på stan och på kvällen var det dags för schlagersnappsen! Men vilken katastrofal song contest det var detta år, schlagersnappsen var skoj, men tävlingen sög helt enkelt! IDag har jag lämnat av Thisse vid bussen, hängt med Erika och Vicky och ätit tårta med Anna, Jacob, Calle och Martin! Och nu sitter jag och pluggar lite!

I veckan är det VFU och jobba mån, tis, ons och sedan SOF resten av veckan, skooooj!! Veckan därpå blir det ännu mer VFU och en trip till sthlm!

Jaja, har inte så mkt mer att säga mer än PUSS på er så hörs vi ;)

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback