Time to back out!

Hallo igen! Helgen i sthlm var mkt trevlig!

Fredagen innehöll tacos och skulle bli lugn. En halvtimma in i filmen slits dörren upp och in kommer två galna killar med sprit och tvingar oss att dricka starka drinkar =) haha skoj var det iallafall!

Lördagen blev det lite shopping och grillning i tanto. På kvällen var det dags för fest på KTH, men innan festen startade där drack vi en Jolly på en nation. Jollyn var en 12:a av massa sprit, den satte sig åt huvudet! Så söndagens 2h bussfärd var minst sagt en pina! Kom hem, försökte sova och skrev klart resten av åtgärdsprogrammet på 10 sidor som skulle in på måndag morgon!

Måndagen blev det sedan jobb x 2, först en grupp på Troppan och sedan skulle jag ut till Mauritzbergs slott och jobba, gruppen var nästan 2 h sen så jag satt där och hade "trevligt", eeeeller inte! Kom hem till stan vid 11 och kunde absolut inte sova trots att jag var sjukt trött. Somnade vid 4.... usch!

Nu har jag precis handlat lite och ska städa!

CYA!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback