Det var ett tag sedan...

Ja senast jag updaterade var den 13:e mars tydligen =)

Det har hänt många skojiga saker på senaste så bloggen har inte blivit så bra updaterad! Jag ska försöka (fööööörsöka) att updatera lite oftare!

De senaste veckorna har bestått av skola med tenta och massa plugg, massa jobb och mys och resor! Vi var i Danmark över påsk där älsklings pappa bor! Det var riktigt trevligt! Vi gick på rave-fest och såg sjöjungfrun vid vattnet och njöt av den danska luften =)

Älskling har även fyllt år, så just nu är vi jämngamla i 7 månader till =) Vi fyller båda den 10:e (november/april) och det skiljer exakt 5 månader, men som tur är går de 5 månaderna över ett årskifte så jag får alltid känna mig lite äldre =) Mmmm... lammkött!

I helgen kom det massa vänner till älskling på besök och det blev fest och superskoj!

Även Erika och Emma har lyckats fyllt år under den här tiden och det firades också!

Har egentligen föreläsning nu men nacke och rygg sa emot idag. Ska dock ta mig till gymmet senare idag för att få lite muskler =) Ska även ringa Erikas sjukgymnast och börja gå där så värken förhoppningsvis slutar!

På tal om något skoj så var Atlas (ni vet gladiatorn) på konferens på Vildmarkshotellet igår och vi hade deras företag på ett äventyr! Shit, han var inte liten! Men mycket trevlig!

Näe nu ska jag ta och fixa lite och sen en fika med
Hanna och sen träna!

Ha det kanon allesammans!

pusspuss

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback