Praktik, tvätt, päron

Nu är de fyra veckorna av praktik i startfältet, två dagar är redan gjorda och jag är helt slut! Nacken och huvudet värker och trött som fan, men samtidigt så kommer jag upp i tid och sover väääääldigt skönt på nätterna! Några dagar till av detta så har jag vant mig =)

Tråkigt dock att vara så trött och inte riktigt kunna njuta av vädret, men så fantastiskt skönt det är att vakna med strålande sol =)

Nu håller vi, numera oficiella sambos på att tvätta! Sista flyttlasset går på söndag till Jönköping och sedan har vi bara en lägenhet att betala hyra för =) Imorgon kommer herr och fru Gavelin, med andra ord mina päron hit och ska skämma bort oss en vecka, så helgen kommer att bestå av IKEA och Jönköping och gooooood mat!

Förresten, tv har så sjukt dåliga eftermiddags program nuförtiden, men det finns ett, How I met your mother som är så sjukt roligt! Har ni sett det?

Ja visst ja, nu kan ni även "hålla koll" på min blogg och se om den updateras. 
Gå in på:
Bloggkoll  och fixa ett användarkonto och sök efter min adress!

Näe nu ska jag städa lite, kan ju inte se ut som fan när finbesöket kommer imorgon!!

puss o hej!

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback