Happy valentines day!

Min kära vän Hanna har gjort ett inlägg som heter Puss och är helt otroligt sött =)

I helgen var det otroligt mysigt! Vi åkte till Jönköping redan på torsdagskvällen och sov där en natt, sedan på fredagen började bilresan mot Kungälv. Väl där åt vi lunch hos älsklings farmor och farfar och sedan kvartade vi in på hotellet! Superfint hotell med platt-tv =) Lördagen blev det en tripp till Göteborg och universeum och träffa älsklings kompisar!... och på kvällen - MELODIFESTIVALEN så klart! Vad höll Christer Sjögren på med?

Nu idag så blir det mys! Dock ingen alla-hjärtans-dag present eftersom vi inte kunde hålla oss så vi gav varandra dem igår =) Jag fick ett helt underbart fotoalbum! Men god mat och film blir det =)
I helgen (på fredag) ska vi några brudar se när karlar/våra karlar spelar nattinebandy! På lördag sen är det dags för kärleksfest på Trappan! Förfest med singstar och melodifestival =) skoj!!


Till alla nära och kära: Ha en underbar alla hjärtans dag!!!
image142

Kommentera bullshit!
Postat av: Yvonne

HAhaha, jag såg faktiskt lite av melodifestivalen på svt europa. Gräsliga Christer Sjögren!!!!!

Postat av: Axel

Det var en riktigt mysig helg älskling! Ser fram emot ikväll my valentine;)

2008-02-15 @ 13:57:32

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback