Helgen!

Det blev en alldeles föträfflig helg, med sjukt lite sömn!
I fredags blev det nattinnebandy. Det började 22.00 och jag gav upp vid strax efter två, var sjukt trött! Men älsklings lag kom fyra iallafall =)
På lördagen kunde jag inte sova längre än 9 så det var bara upp och hoppa! Senare på kvällen var det galej här och kärleksfest på Trappan! Mkt trevligt!
Gårdagen spenderades först i soffan med bland annat Skönheten och Odjuret på video och sedan drog vi oss till bussstationen för att lämna av Rikard och vidare till Erika med k för att äta sjukt goda muffins! På kvällen var det dags för King Kong, bra film, sjukt lång, jag somnade... =)

Veckan som kommer är lung! Två lektioner imorgon, lite jobb i stockholm och kolmården, fixa naglar och melodifestival! Ska försöka träna lite också, måste bara avgöra om jag är förkyld eller pollenallergiker just nu.. ska ta en pollentablett och se om det funkar =) Uteslutningsmetoden!

Näe nu ska jag fixa lite och snart se mitt absoluta favoritprogram på dagarna - Days of our lives! Underbart!

Vi ses!

pusspuss! 

image143

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback