Så ska en slipsten dras...

Jaa dagen har varit mycket lugn och skön! Skulle träffa Jenny för lunch men hon dök aldrig upp och efter en halvtimma så gav jag upp. Gick istället runt och fönstershoppade massvis... Det ska bli skönt på ett sätt att bli klar och komma ut i arbetslivet och börja tjäna lite pengar istället för att leva på skit-csn så jag slipper tjura över att hyresbostäder valde att höja min hyra till 3900... Men snart så kommer det att bli lite billigare att bo här iallafall, underbart och så så så mysigt!

Iallafall så blev det att cykla hem till Theo för att ta honom på en promenix och sedan tillbaka till stan igen för att möta upp Erika för lite middag och sedan fixa naglarna. Har för första gången helfärgat på naglarna, en snygg brun färg blev det!

Och nu sitter jag här hemma och har precis varit ute med Theo, han är så fin den lilla saken! Om en timma ska vi gå och möta älskling på tågstationen, så mysigt!!

Näe nu ska jag fixa och dona lite!  Ha det så bra allesammans!!
image144

Kommentera bullshit!
Postat av: Tina

Kan du inte knäppa kort och visa bilderna här? Framförallt på naglarna.

2008-02-21 @ 01:11:23
Postat av: Hanna

Är det den tänkta mallen kanske? ;) Princess


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback