Dags att updatera =)

Jaa nu har jag inte skrivit på ett tag! Tänkte berätta lite om det otroligt härliga helgen som var!

I fredags blev det en lugn kväll med film och mys!
Lördagen började med jobb, älskling har fått jobb på mitt jobb så vi åkte till Linköping med några andra och jobbade =) På kvällen blev det fest hos Hanna och sedan Trappan!
Söndagen avnjöts i Linköping där vi först åt mat på ett mysigt café och sedan såg på Disney on ice! Vilken mysig show! Och som gammal konståkare (13år) så är det så skoj att veta alla hopp och piruetter redan. De gjorde inte så avancerade saker, men pinnochio gjorde en trippel trippel kombination iallafall =)

Denna vecka är det mest skola som gäller, till helgen kommer älsklings kompis till Norrköping och då blir det fest =)
Nästa vecka är det dags för två veckors VFU, skoj men jobbigt!

Nästa helg blir det iallafall supermysigt! Då ska vi till Göteborg och Kungälv och bo på hotell och träffa älsklings farmor och farfar!

Näe dags att göra lite nytta!
Bye byyyye!

Kommentera bullshit!
Postat av: Axel Ågren

Ser fram emot att bo på hotell i Kungälv med dig älskling!

2008-01-31 @ 15:51:52
Postat av: Hanna

Saknar dig vännen

2008-02-08 @ 16:56:31

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback