Har jag förlovat mig?

image141

Detta stod i
Öa idag! haha pappa ringde på skämt och gratulerade till förlovningen! haha... men det är inte jag! På hitta.se finns det tre Marie Gavelin och varav två av dem är från Övik, dvs jag och denne som är förlovad! Så alla som tror att det är jag kan pusta ut =) Iofs heter min kärlek Magnus, men i andra namn, Axel är hans första =) Och sen var vi inte i Thailand heller =)
Vänninor har ringt till Farmor och frågat om hon sett att jag har förlovat sig, men hon svarar: Näe det är inte min Marie och hennes kille heter Axel och hejar på HV. =)

Det där med HV är en stor grej... när familj, släkt och vänner är inbitna Modo fans =)

Kommentera bullshit!
Postat av: Marina

``Grattis´´ igen från marina gavelin


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback