Jag hörde en sak...

Jag tycker det är allt för många som pratar skit och håller på att tala om människor bakom ryggen. Jag förstår inte hur folk orkar med att göra så när det finns så mycket att vara glad för.

Hörde en bra sak nyss:

Life to sweet to be bitter

Hoppas stavningen var rätt, orkade inte slå upp =) Men iallafall så vet jag en hel del som kanske borde leva efter den frasen än att istället irritera sig på banala saker eller snacka en massa om sådana de kallar vänner. Det är så svårt att förstå sånt tycker jag. Självklart ibland behöver man ventilera sig, men samtidigt om det blir för mycket borde man väl ta det med personen man har problem med och inte bara gå bakom ryggen? Håller ni med? Livet är för kort och för bra för att gå runt att vara bitter och konstant hitta nya problem att störa sig på, varför inte njuta?


Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback