Utmanad!

Jag ska snart updatera på riktigt! Men först har jag blivit utmanad av Johanna Roos.

En rolig grej! Man ska lägga in bilder under dessa rubriker!

Du ska härmed lägga in bilder som lyder under dessa rubriker. Utmana sedan 4 av dina vänner. Skriv en kommentar på deras bloggar om att de har blivit utmanade och att info finns i din blogg! Go for it!

1. Dig själv som lyckligast

Jag och älskling! Han gör mig lyckligast!

2. Dig själv och din närmaste vän

Ja det blev inte på mig och min närmsta vän. Men det blev på mina två närmaste. Har några nära vänner men för att citera Jojo så är det älskling som står mig närmast och känner mig bäst.

3. Den du senast fick sms av

Inte för att vara tjatig, men det var faktiskt älskling som skickade ett tidigare idag =)

4. En människa du önskar var hos dej nu

Älskling är ju redan här, så det får bli flera! Brudarna!! Oj så skoj vi har det ihop!

5. Ett ställe du saknar

Riga var fantastiskt!!

6. Dig själv full

Förklaring behöver ej ges =)

7. Tre bilder på dig själv

Tiger, MODO HOCKEY, sumobrottare

8. En gammal bild på dig och din kompis

Min dator med alla mina bilder har kraschat så jag lägger upp den äldsta jag har på mig och mina vänner Jonas, Calle och Anna. Den andra är den äldsta jag har på mig och jag skulle gissa på att jag var runt 17 år.

Jag utmanar följande 4 personer.
Hanna
Floran
Martin
Johan


Ja det var allt =) pusshej!

Kommentera bullshit!
Postat av: Martin R

Yo! Du har fel länk till min blogg, jag har ingen eldshow. :) Får se om jag antar utmaningen dock. :)

Postat av: Marie

Oj då blev det lite fel, fixar det!

2008-01-14 @ 11:40:33
URL: http://mariegavelin.blogg.se

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback