Oh shit french fries!

Har inte updaterat på ett tag. Det har varit fullt upp med tenta och sånt =)

I helgen var vi iallafall i Jönköping och såg HV-Modo, festade, åkte till Gränna och lite sånt =)
Axels mammas granne tog kort på Theo och gjorde superfina tavlor, titta och njuuuut :
image145

 Annars så händer inte så fasligt mycket idag, är ledig skööönt!
Älskling är i skolan och så fort han kommer hem blir det att åka till Maxi och handla lite food, det är sjukt tomt på mat här hemma =) Det fick till och med bli nybakta bröd från bageriet här nedanför imorse, meeeeen så gott det var! Deras tekakor är att dö för! Sedan har de också en speciell chokladgrej där nere som kallas Le tricolore och för att som älskar chokladkaka så är den helt otroligt fantastisk! Den är ganska liten men smakar gudomligt, eller hur Hanna?

I helgen är det jobb både lördag och söndag och sen blir det en massa mys med älskling!
Nästa helg är det dags för festligheter igen då finalen i Melodifestivalen går av stapeln och sedan vårkravallen!

Näe nu ska jag piffa upp mig lite och fixa!

Ha det så bra allesammans!

Kommentera bullshit!
Postat av: Axel

Det var en härlig helg älskling!

2008-03-09 @ 22:33:42

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback