En vecka med mor och far!

Hallo!!

Nu har det inte blivit så mycket updateringar eftersom mor och far har varit här och hjälpt oss en vecka!! Det har varit allt från Linköping till Jönköping, till Söderköping och massa glass!

Vi var på Ikea och köpte ny sänggavel, superfin!!!

Nu har de precis åkt härifrån och tyvärr tagit med sig Theo :( Han åker ju dit varje sommar på sommarlov då det är svårt när jag jobbar så konstiga tider att ha honom här nere,  och sedan är det så otroligt varmt här i vår lägenhet!

Valborg firades med att först åka til Söderköping och
Smultronstället, oj vilka glassar de har där!!! Titta bara vad vi beställde:

image148


På kvällen kom sedan Erika över och åt inbakad fläskfilé med oss. Senare kom även Hanna, Mattias, Madde och Lisa förbi och vi drack lite alkoholhaltiga drycker, sjöng singstar och sedan drog vi oss till brasan i Folkparken och senare till Världens bar. I folkparken lyckades JAG av alla människor  vinna en sån här jättenalle!! haha kolla :

image149
(Mattias lyckades bara vinna en liten Nalle Puh och den minsta röda nallen i mitten är älsklings vinst)

Näe nu är det dags att fixa lite saker, så otroligt skönt att vara helt ledig i tre dagar nu!! Det har varit fullt ö

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback