Veckan!

Min hals värker och mitt huvud och min nacke. Usch.
Veckan ser ut som följande:

Måndag:
Till Roger för massage
Vara ansiktsmålarobjekt för de nya på jobbet som ska lära sig det.

Tisdag:
Cellprovs uppföljning
Jobba på Tropicariet
Gå på en föreläsning på Spothlight

Onsdag:
Praktik hela dagen

Torsdag:
Praktik
Åka till Jönköping med älskling för att på fredag morgon åka till Växsjö

Fredag:
Begravning i Växsjö
Sedan följer älsklings far oss till Norrköping och ska vara där i helgen.

Lördag:
Jobba med ansiktsmålning och ballongskulpturering
Fest?

Söndag
Jobba med ansiktsmålning och ballongskulpturering

Oj, det blev en del denna vecka ändå! Nu ska jag tycka synd om min hals lite!

puss på er!!

image150

Kommentera bullshit!

Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback