Work work work!

Igår var det jobbet från hell, shit så mycket barn som ville bli målade, konstant kö i 3 timmar, man hade knappt tid att andas. Sedan när jag och Alexandra skulle stänga var det fortfarande sjukt lång kö så vi fick hjälp av lite snälla killar som anordnade det hela att stänga, för folk blir så arga när de har stått i kö länge och inte hinner fram till oss i tid.

På kvällen däremot blev det mycket trevligt! Älsklings pappa är här och för att jämna ut könsfördelningen kom Erika förbi och hon och jag okuperade sovrummet och såg på tv medan herrarna såg hockey VM i vardagsrummet.

Idag blir det att jobba samma sak som igår, så det blir en fullspäckad dag idag med med tanke på vädret. Så om ni har vägarna förbi norra Hageby, kom och bli ansiktsmålade och få ett ballongdjur!!

Näe nu ska jag ta och samla mig mentalt för ett till jobb med sjuuuukt mycket barn!!

pusspuss


Ansiktsmålning på VMH i somras, tiger, tiger, fjäril

Kommentera bullshit!
Postat av: Yvonne

Nice...låter som ni har fullt upp! Jag vill också ansiktsmåla lite barn...hade varit ett kul avbrott i jobbet här.. Snart är det dags för mej att åter inta Norrköping!Wiiee!


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback