Humlebæk, Danmark

Nu ær vi i Danmark! Allt ær dyrare æn vanligt før kronan ær låg, men vi gråter inte før det før spriten ær fortfarande billigare!
I torsdags nær vi kom åt vi kanske værldens godaste pizza. Om ni åker till Danmark, køp pizza på La Strada længst strandvægen i Humlebæk!
Igår var vi på tivoli! Det snøade och var kallt så det blev endast en åktur på en helt fantastisk bergochdalbana, vi åt æven rød pølse vilket var supergott, så idag åkte vi till affæren och køpte rød pølse att ta hem!

Igår kvæll var vi på dansk hockey, vilket var ungefær som svensk hockey fast lite annorlunda. Efter matchen sprang motståndarlagets trænare upp i publiken och slog ner en som hade kastat øl på honom! Før nær man ser på dansk hockey får man dricka øl, massa øl om man vill!

Idag har vi mest tagit det lungt, åkte och handlat lite och ikvæll ska vi æta en supergod (verkar det som) middag! Jag længtar!

Nu ska jag læsa lite bok och ælskling ska plugga! 

puss o hej!

Kommentera bullshit!
Postat av: Johanna

Tack snälla du" Det känns jättebra =) Resan fortsätter... men ja har hunnit en bra bit på vägen =) Hoppas du mår bra" kram kram


Kommentera mitt bullshit här:

Ditt namn, tack!:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, tack!:

URL:

Kommentar till mitt bullshit!:

Trackback